Φωτό: Διακρίνονται από αριστερά: Ελένη Σκαρβέλη, Προϊσταμένη Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Charlotte Brook, δημοσιογράφος ASPIRE, Lucy Ruthnum, influencer, Αντώνης Μανουελίδης, Odysea, Adrian Mourby, δημοσιογράφος για τα κρασιά, Π. Καμπούρογλου, Οικονομική και Εμπορική Ακόλουθος της Ελληνικής Πρεσβείας στο Λονδίνο, Alice Barnes-Brown, δημοσιογράφος Travel Weekly, Μάντυ Καλλιοτζή, υπεύθυνη πωλήσεων ALDEMAR Resorts, Μαριάννα Βαρβαρήγου, Γραφείο Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Λονδίνο, Linsey McNeil, αρχισυντάκτης Travel Gossip.
Με στόχο την ενίσχυση των σχέσεων με την βρετανική αγορά και την προώθηση της χώρας ως γαστρονομικού και τουριστικού προορισμού, η Υπηρεσία Ε.Ο.Τ. Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, σε συνεργασία με την Ελληνική Πρεσβεία στο Λονδίνο και την ξενοδοχειακή αλυσίδα Aldemar Resorts, διοργάνωσε δυο επαγγελματικά δείπνα στην πρεσβευτική κατοικία στο Λονδίνο, στις 26 & 27 Φεβρουαρίου 2024.
Η προβολή του προορισμού της Ολυμπίας, ενόψει του Ολυμπιακού Έτους και των Ολυμπιακών Αγώνων που θα πραγματοποιηθούν το καλοκαίρι του 2024 κυριάρχησε στην εκδήλωση, όπου παρουσιάστηκαν:
• οι τουριστικοί προορισμοί στην Πελοπόννησο,
• οι οινικές διαδρομές,
• η εύκολη προσβασιμότητα από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και
• ο συνδυασμός διακοπών με την Αθήνα και τη Ζάκυνθο.
Τρεις σεφ των Aldemar Resorts επιμελήθηκαν και προετοίμασαν ελληνικό μενού με βάση το ελληνικό ψάρι, με την ευγενική προσφορά της Ελληνικής Οργάνωσης Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ) και σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Λονδίνο. Επίσης προβλήθηκαν ΠΟΠ προϊόντα όπως ο κρόκος Κοζάνης, οι ελιές Χαλκιδικής και το φιστίκι Αιγίνης, ευγενική προσφορά της εταιρείας ODYSEA και των ελληνικών ποικιλιών όπως η Μαλαγουζιά, προσφορά του Κτήματος Κ. Λαζαρίδη.
Charlotte Brook, δημοσιογράφος του περιοδικού ASPIRE, Ελένη Σκαρβέλη, Προϊσταμένη Γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Lucy Ruthnum, influencer, Αντώνης Μανουελίδης, υπεύθυνος Marketing της εταιρείας ODYSEA.
Στις συναντήσεις παραβρέθηκαν συνολικά 40 άτομα και καταγράφηκαν σημαντικές επαφές με στελέχη της βρετανικής ταξιδιωτικής αγοράς που ενδιαφέρονται να εντάξουν την Ολυμπία στις προσφορές τους, καθώς και εκπροσώπους των Βρετανικών Μέσων όπως The Times, National Geographic Traveller, Aspire, Travel Weekly, Travel Gossip και στοχευμένων influencers που εστιάζουν στη γαστρονομία και τον οινικό τουρισμό και ενδιαφέρθηκαν να επισκεφθούν τον προορισμό και να αποκτήσουν προσωπική εμπειρία.