“Ο μαθητής χωρίς τσάντα”, το νέο παραμύθι της συγγραφέως, Σταυρούλας Βενιέρη, από τις Εκδόσεις ΚΟΥΡΟΣ

 «Ο μαθητής χωρίς τσάντα» είναι το νέο παραμύθι της συγγραφέως, Σταυρούλας Βενιέρη, που πρόσφατα κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις ΚΟΥΡΟΣ, με θέμα το δικαίωμα όλων των παιδιών στην εκπαίδευση.

Το συγκεκριμένο παραμύθι κάνει τους μικρούς αναγνώστες να κατανοήσουν πως όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα να πηγαίνουν στο σχολείο για να μορφωθούν.

    Η ιστορία του μικρού προσφυγόπουλου, του Βαλέριου, και η μεγάλη του αγάπη για το σχολείο, μεταδίδει τα δικά της ουσιαστικά μηνύματα. 

    Οι μαθητές αντιλαμβάνονται ότι το σχολείο πρέπει να ενισχύει τον σεβασμό, την κατανόηση, την ευγένεια και τη φιλία ανάμεσα στα παιδιά ανεξάρτητα από τον λαό στον οποίο ανήκουν.

    Από τις πρώτες μόλις γραμμές του παραμυθιού συνειδητοποιούν τη σπουδαιότητα και τα οφέλη του σχολείου ανακαλύπτοντας νέους τρόπους ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται τις δυσκολίες που συναντούν.

   Άραγε, ο Βαλέριος θα καταφέρει με την επιμονή και την εφευρετικότητά του να αντιμετωπίσει τα εμπόδια που του παρουσιάστηκαν για να πάει σχολείο και να πραγματοποιήσει τους στόχους του; Οι συμμαθητές και οι συμμαθήτριές του πώς θα τον αντιμετωπίσουν; Η νέα δασκάλα του τι ρόλο θα παίξει;

   Το βιβλίο περιλαμβάνει προτάσεις και δράσεις για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, θέματα συζήτησης εκπαιδευτικών με τους μαθητές,    ιδέες για ζωγραφική, φύλλα εργασίας, καθώς και εύκολες κατασκευές που μπορούν να δημιουργήσουν τα παιδιά με απλά υλικά.

   Επιπλέον, περιλαμβάνει ολόκληρο το παραμύθι σε μορφή έμμετρου λόγου, διότι η ανάγνωση, η απαγγελία και η απομνημόνευση ποιημάτων αποτελούν ανεκτίμητο πνευματικό αγαθό για κάθε μαθητή!

Περιέχει CD – ROM με το υλικό του βιβλίου

 Λίγα λόγια από τη συγγραφέα

Μέσα από το παραμύθι μου «Ο μαθητής χωρίς τσάντα» 

επιθυμώ να στείλω ένα ηχηρό μήνυμα ισότητας και αλληλεγγύης έτσι ώστε να καταλάβουν τα παιδιά πως πρέπει όλα να μορφώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση, ανεξάρτητα από το χρώμα, τη φυλή, την εθνικότητα, τη θρησκεία, τις απόψεις, τις ειδικές ανάγκες τους, αν είναι πλούσια ή φτωχά.

   Ευελπιστώ ακόμη, να τους προσφέρω μικρά ερεθίσματα για να γιγαντώσουν τη δύναμη της θέλησης, και την τόλμη που κρύβουν μέσα τους, ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση και την ενσυναίσθησή τους ώστε να μπορούν να μπουν στη θέση του άλλου και να αντιλαμβάνονται τα προβλήματα και τις δυσκολίες του.

  Επιπλέον, στοχεύω στην καλλιέργεια της συναισθηματικής τους νοημοσύνης, δηλαδή να μάθουν να νοιάζονται, να στηρίζουν και να αποδέχονται τα παιδιά που είναι από ξένο τόπο, δίχως διακρίσεις.

   Πάνω από όλα όμως, εύχομαι να δημιουργήσω τρυφερές εικόνες αγάπης, κάνοντας τον ψυχικό τους κόσμο να ανθοφορήσει και πλημμυρίζοντάς τον με θετική διάθεση, ομορφιά και χαρά!

18.8.2023