15 Φεβρουαρίου (Reuters) – Το Twitter την Τετάρτη έγινε η πρώτη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που επέτρεψε στις εταιρείες κάνναβης να εμπορεύονται τις μάρκες και τα προϊόντα τους στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η εταιρεία είχε επιτρέψει νωρίτερα μόνο τη διαφήμιση τοπικών προϊόντων CBD που προέρχονται από κάνναβη, ενώ άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Instagram και TikTok, ακολουθούν μια «πολιτική μη διαφήμισης κάνναβης» καθώς παραμένει παράνομο σε ομοσπονδιακό επίπεδο.
Ωστόσο, περισσότερες πολιτείες στις Ηνωμένες Πολιτείες κινούνται προς την κατεύθυνση της πώλησης ψυχαγωγικής κάνναβης, με 21 ήδη να συμμετέχουν.
«Αυτή είναι μια αρκετά τεράστια νίκη για τους νόμιμους εμπόρους κάνναβης», δήλωσε η πολυεθνική εταιρεία κάνναβης και ιατρικής μαριχουάνας Cresco Labs.
- Αφού σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά τα πρώτα στάδια της πανδημίας, η αμερικανική βιομηχανία κάνναβης έδειξε σημάδια επιβράδυνσης ενόψει των ρυθμιστικών και οικονομικών προκλήσεων, συμπεριλαμβανομένης της πτώσης των τιμών και της παράνομης εμπορεία.
- Το Twitter γίνεται η πρώτη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που επιτρέπει διαφημίσεις κάνναβης στις ΗΠΑ | Ρόιτερς (reuters.com)
Διαβάστε Πηγή: Reuters