Δήμος Βόλβης : Δράσεις για ασφαλή διαδικτυακή πλοήγηση στον Δήμο

Δωρεάν δράσεις ολιστικής εκπαιδευτικής και κοινωνικής παρέμβασης για τη σχολική κοινότητα προσφέρει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, σε συνεργασία με τον Δήμο Βόλβης από τις 4 έως τις 8 Νοεμβρίου.

Οι δωρεάν εκπαιδευτικές δράσεις θα υλοποιηθούν στο 1ο Κινητό Εργαστήριο Ενημέρωσης, Εκπαίδευσης & Τεχνολογίας «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ο οποίος θα βρίσκεται σταθμευμένος στον Σταυρό (μπροστά στο Δημαρχείο).

Αφορούν ιδιαίτερα σχολικές ομάδες μαθητών/ριών από την Δ’ Δημοτικού έως την Γ΄ Γυμνασίου, που θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ασφαλής και Δημιουργική Πλοήγηση στο Διαδίκτυο».

Οι δράσεις είναι δωρεάν, χωρίς κόστος συμμετοχής για τους/ις συμμετέχοντες/ουσες, όπως συμβαίνει με όλες τις υπηρεσίες και δράσεις που διοργανώνει και υλοποιεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

«Βασικός στόχος του προγράμματος «Ασφαλής και Δημιουργική Πλοήγηση στο Διαδίκτυο» είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να εξερευνήσουν βιωματικά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους στο διαδικτυακό περιβάλλον, ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη και αναπτύσσοντας αντανακλαστικά ανάληψης πρωτοβουλίας, ευθύνης και δράσης για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων όλων των ανθρώπων. Ο ψηφιακός και ο πραγματικός κόσμος, έχουν ισοδύναμη θέση στο πλαίσιο του προγράμματος. Από δραστηριότητες που προσκαλούν τα παιδιά να συνεργαστούν, να ανακαλύψουν και να σκεφτούν κριτικά γύρω από θέματα του ψηφιακού κόσμου, όπως είναι τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και η προστασία τους, σε δραστηριότητες δημιουργίας με χειροπιαστά υλικά και δράσης στον πραγματικό κόσμο, τα παιδιά ενθαρρύνονται να διατηρούν μια ισορροπημένη και δημιουργική σχέση ανάμεσα στην ψηφιακή και πραγματική ζωή, αξιοποιώντας στοιχεία του πραγματικού κόσμου στον ψηφιακό και αντίστροφα. Μεθοδολογικά, το πρόγραμμα βασίζεται στη διερευνητική μάθηση, τη συνεργασία σε ομάδες, το παιχνίδι, καθώς επίσης τη δημιουργία με χρήση εργαλείων από τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο», επισημαίνεται ενόψει των δράσεων.

3.11.2024