Από την Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου ξεκίνησε στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης η εφαρμογή του νέου θεσμού του Αντιδημάρχου Υπηρεσίας.
Καθημερινά, από τη Δευτέρα έως και την Πέμπτη, ένας Αντιδήμαρχος ή εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος θα υποδέχεται σε γραφείο στον 3ο όροφο του Δημαρχείου πολίτες για να τους ακούει και να δέχεται αιτήματά τους, τα οποία την επόμενη ημέρα θα τα προωθεί προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου.
Οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται από τις 17.00 έως τις 20.00 και τα ραντεβού των δημοτών θα κλείνονται μόνο μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής 15192.
Σύμφωνα με το Δήμαρχο Στέλιο Αγγελούδη πρόκειται για έναν «καινοτόμο θεσμό που διευκολύνει περαιτέρω την επικοινωνία των δημοτών με το Δήμο. Μετά την εφαρμογή “Βελτιώνω την πόλη μου” και τη λειτουργία της νέας γραμμής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, το 15192, προσθέτουμε έναν ακόμη δίαυλο επικοινωνίας, καθιστούμε το Δημαρχείο ακόμη πιο φιλικό και προσβάσιμο, θέτοντας στο επίκεντρο τον πολίτη και προσπαθώντας για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων προς τους δημότες υπηρεσιών. Σημείο αναφοράς των δράσεών μας παραμένει η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, μια καλύτερη, πιο ανθρώπινη και λειτουργική Θεσσαλονίκη».
17.9.2024