Τι συμβαίνει όταν ένας επιτυχημένος συγγραφέας (στη δίνη των κατηγοριών του metoo), μια σούπερ σταρ του σινεμά (σε κλιμακτήριο) και μια νεο-φεμινίστρια blogger (σε νευρική κρίση), συναντιούνται στη σκηνή; Στις 6 Νοεμβρίου έρχεται, σε πρώτη παγκόσμια διασκευή για το θέατρο, το πολυαναμενόμενο ανέβασμα της θρυλικής ήδη νουβέλας «Αγαπητέ μ@λάκα» που γράφτηκε μόλις το 2022 από το «κακό παιδί» της γαλλικής λογοτεχνίας Βιρζινί Ντεπάντ, κερδίζοντας εκατομμύρια φανατικούς αναγνώστες σε όλο τον κόσμο. Στο Θέατρο Μικρό Γκλόρια με τη σκηνοθετική υπογραφή του Σωτήρη Καραμεσίνη και ένα εξαιρετικό πρωταγωνιστικό καστ: Ορέστης Τζιόβας, Εύα Κοτανίδη, Μυρτώ Γκόνη. Δείτε εδώ τις πρώτες φωτογραφίες από το stage reading που διοργανώθηκε από τις εκδόσεις «Στερέωμα» για την παρουσίαση του βιβλίου στην Ελλάδα και πάρτε μια πρώτη γεύση για το τι πρόκειται να ακολουθήσει σε λίγες μέρες στη σκηνή…
Προμηθευτείτε έγκαιρα τα εισιτήριά σας στο https://www.ticketservices.gr/event/mikro-gloria-agapite-malaka
«ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΛΚ» :: TicketServices.gr
Αγαπητέ μ@λάκα
Το απόλυτο φαινόμενο της σύγχρονης αντισυμβατικής γαλλικής λογοτεχνίας, ανατρεπτική, προκλητική, παθιασμένη, τρυφερή και απολύτως μη πολιτικά ορθή, η σπουδαία Βιρζινί Ντεπάντ (Virginie Despentes) με τα εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Η καλλιτέχνις που τόλμησε να κάνει βιβλίο και ταινία τον ίδιο της τον βιασμό και η ταινία λογοκρίθηκε στα σινεμά της Γαλλίας, η λογοτέχνις της οποίας ο Όστερμαγιερ επέλεξε να ανεβάσει την πρώτη της νουβέλα την περσινή σεζόν στη Σαουμπίνε, συστήνεται φέτος και στο θεατρικό κοινό της Αθήνας.
Ο Σωτήρης Καραμεσίνης και η Εύα Κοτανίδη μεταφέρουν στη θεατρική σκηνή, για πρώτη φορά παγκοσμίως, το τελευταίο της μπεστ σέλερ “Αγαπητέ μ@λάκα” (Cher Connard / Dear Asshole). Ένα μετα-φεμινιστικό πανκ μυθιστόρημα που γράφεται μόλις το 2022 με αφορμή την έκρηξη του «metoo» και το οποίο, με όχημα το πικρό χιούμορ και όλη τη γοητευτική οργή που χαρακτηρίζουν τη γραφή της Ντεπάντ, αποτελεί έναν ύμνο στη φιλία, τον μόνο δεσμό που μπορεί να κάνει τον άνθρωπο λιγότερο μαλάκα και τη ζωή περισσότερο υποφερτή.
Τι συμβαίνει όταν ένας επιτυχημένος συγγραφέας, στη δίνη των καταχρήσεων και του metoo, μια σούπερ σταρ του σινεμά και sex symbol σε κλιμακτήριο και μια νεο- φεμινίστρια blogger σε νευρική κρίση, συναντιούνται στην σκηνή; Νέο-φεμινισμός, πατριαρχία, ουσίες, εθισμός, θεραπεία, διασημότητα, παρενόχληση, πανδημίες, σεξ, ψέματα, φιλία, μουσική, social media, σχέσεις, τρυφερότητα, μοναξιά, οργή, metoo, cinema, λογοτεχνία. Οι “Επικίνδυνες σχέσεις” στη μεταμοντέρνα τους εκδοχή δια χειρός Ντεπάντ, κόντρα σε κάθε πολιτική ορθότητα.
Από τις 6 Νοεμβρίου στο Θέατρο Μικρό Γκλόρια με ένα εξαιρετικό πρωταγωνιστικό καστ: Ορέστης Τζιόβας, Εύα Κοτανίδη, Μυρτώ Γκόνη. Τετάρτη και Πέμπτη στις 21.00, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων. Με την αιγίδα του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος.
Προμηθευτείτε έγκαιρα τα εισιτήριά σας στο https://www.ticketservices.gr/event/mikro-gloria-agapite-malaka.
«ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΛΚ» :: TicketServices.gr
Αγαπητέ μ@λάκα
ΘΕΑΤΡΟ ΜΙΚΡΟ ΓΚΛΟΡΙΑ
ΠΡΕΜΙΕΡΑ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Κάθε Τετάρτη & Πέμπτη στις 21.00
Μετάφραση: Γιώργος Καράμπελας
Δραματουργία – Θεατρική διασκευή: Σωτήρης Καραμεσίνης – Εύα Κοτανίδη
Βασισμένο σε μια ιδέα της Εύας Κοτανίδη
Σκηνοθεσία: Σωτήρης Καραμεσίνης
Σκηνογραφία: Σωτήρης Καραμεσίνης
Κοστούμια: Κατερίνα Μαργαρίτη
Μουσική επιμέλεια: Νίκος Ασημάκης- Music Art Lab
Art Direction: Γιάννης Λώλης
Φωτογραφίες promo: Πάτροκλος Σκαφιδας
Φωτογραφίες από την παρουσίαση του βιβλίου: Κική Παπαδοπούλου
Επικοινωνία: Άρης Ασπρούλης
Εκτέλεση παραγωγής: Αναστασία Παπαγεωργίου – Τέχνης Πολιτεία
Παραγωγή: Musarte & Σαλτιμπάγκoι
Ερμηνεύουν (αλφαβητικά): Μυρτώ Γκονη, Εύα Κοτανίδη, Ορέστης Τζιόβας
Η παράσταση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος.
Το βιβλίο της Βιρζινί Ντεπάντ «Αγαπητέ Μαλάκα» κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Στερέωμα
Ακατάλληλη για θεατές κάτω των 16 ετών
Προπώληση https://www.ticketservices.gr/event/mikro-gloria-agapite-malaka. «ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΛΚ» :: TicketServices.gr
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ
«Όπως το Βερνόν Σουμπουτέξ, το Αγαπητέ μαλάκα είναι ένας ύμνος στη φιλία, στον δεσμό εκείνο που τουλάχιστον μπορεί να κάνει τον άνθρωπο λιγότερο “μαλάκα” και τη ζωή πιο υποφερτή, τουτέστιν να τη σώσει. Αναμειγνύοντας τα θέματα, τις φωνές των ηρώων και τα γλωσσικά ιδιώματα, το Αγαπητέ μαλάκα είναι ένα φωτεινό μυθιστόρημα μεγάλης ευγένειας. Αυτό μπορεί να φαίνεται οξύμωρο όταν πρόκειται για τη Βιρζινί Ντεπάντ, αλλά δεν είναι». | Le Monde
Η επιστολική φόρμα, αγαπητή στους ηθικολόγους συγγραφείς του 18ου αιώνα, την οποία η Despentes ενδυναμώνει ή μάλλον δυναμιτίζει με την ηλεκτρισμένη και ακριβή γραφή της, προσδίνει στο μυθιστόρημα Αγαπητέ μαλάκα τη βαρύτητα ενός διεισδυτικού δοκιμίου για την εποχή μας. Τα λόγια της Ρεμπέκκας, του Οσκάρ και της Ζοέ προχωρούν σε βάθος καθώς συζητούν τα καίρια ζητήματα της εποχής του #MeToo, του μαχόμενου φεμινισμού και του επαναπροσδιορισμού του ανδρισμού, της βίας της αγέλης όπως εμφανίζεται στα κοινωνικά δίκτυα και του ολοένα και πιο θριαμβευτικού φιλελευθερισμού. | Télérama
Ένα μυθιστόρημα που συντίθεται από την ανταλλαγή μέιλ μεταξύ ενός συγγραφέα και μιας ηθοποιού, δύο ανθρώπων μοναχικών και ταλαιπωρημένων από τη ζωή και την εποχή. Μια δυναμική μαρτυρία για τον καιρό μας και τα αδιέξοδά του. Ένας ύμνος στη φιλία. Μια επιτυχημένη επίδειξη συγγραφικής δεινότητας. | Les Inrockuptibles
Η Βιρζινί Ντεπάντ, αυτή η φυσιογνωμία της φεμινιστικής αναγέννησης αποδεικνύει ότι ξέρει πώς να είναι ταυτόχρονα ριζοσπαστική και συναινετική, ζητώντας τον τερματισμό του πολέμου των φύλων μετά το #MeToo. | L’Obs
Η Βιρζινί Ντεπάντ γράφει σαν να ανεβαίνει στο ρινγκ. Με το μυθιστόρημα Αγαπητέ μαλάκα αναγεννά το
επιστολικό μυθιστόρημα με φόντο την καραντίνα για να αναδείξει θαρραλέες απόψεις και, τελικά, να συνθέσει έναν ύμνο στον διάλογο και την αποστασιοποίηση. Μια αντιπαράθεση 2.0 που ξεχειλίζει από έξυπνες ατάκες και τρυφερότητα. Λαμπρή και αποτελεσματική. | L’Humanité
Η Βιρζινί Ντεπάντ διαλέγει σε αυτό το μυθιστόρημα την επιστολική μορφή. Αυτή η επιλογή θα μπορούσε να φαίνεται παρωχημένη, φέρνοντας στον νου τη Μαντάμ ντε Σεβινιέ ή τη Γεωργία Σάνδη, αλλά η αλληλογραφία σήμερα έχει μεταφερθεί στο πληκτρολόγιο και στην οθόνη. Θα έλεγε κανείς ότι η Ντεπάντ εκσυγχρονίζει τις Επικίνδυνες σχέσεις: μια γυναίκα και ένας άνδρας αλληλογραφούν στην πλάτη μιας νεότερης γυναίκας. Αλλά εδώ δεν έχουμε κάποιο μακιαβελικό σχέδιο, αλλά μια επιδέξια μέθοδο την οποία χρησιμοποιεί η συγγραφέας για να ξεδιπλώσει αποτελεσματικά όλες τις απόψεις της για τον φεμινισμό, τις εξαρτήσεις, τα γηρατειά. | Libération