45 χρόνια ελληνική καινοτομία. Η ΜΕΓΑ δημιουργεί τις εξελίξεις στον τομέα της προσωπικής υγιεινής.

45 χρόνια ελληνική καινοτομία.

Η ΜΕΓΑ δημιουργεί τις εξελίξεις στον τομέα της προσωπικής υγιεινής.

Την πρόσφατη Παγκόσμια Γιορτή της Μητέρας, στις 11 Μαΐου, επέλεξε η ΜΕΓΑ για να λανσάρει τις νέες βρεφικές πάνες Babylino Premium. Μια βρεφική σειρά γεμάτη φροντίδα, ασφαλή προστασία και απίστευτα απλά υλικά, σχεδιασμένη με βάση έρευνες καταναλωτών για το πώς θα ήθελαν την ιδανική πάνα. Προσεκτικά μελετημένη σε όλα της, από το έμπειρο τμήμα επιστημόνων Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Προϊόντων της 100% ελληνικής εταιρείας και ελεγμένη σε διεθνώς αναγνωρισμένα, αυστηρά δερματολογικά εργαστήρια του εξωτερικού. Το αποτέλεσμα; Μια πρωτοποριακή πάνα, Premium σε όλα της!

– Super λεπτή, για να προσφέρει Premium εφαρμογή στο σωματάκι του μωρού, επιτρέποντας μοναδική άνεση κινήσεων.

– Premium απορροφητική, με τεχνολογία Night Use tested, για να κρατά το μωρό στεγνό ακόμη και μετά από πολύωρη χρήση (π.χ. κατά τη νύχτα, όπου οι αλλαγές πάνας είναι πιο αραιές).

– Πάνω από όλα, Premium απαλή, σχεδιασμένη με ασύγκριτα απαλά καλύμματα, για να αγγίζει το ευαίσθητο δερματάκι του μωρού με απίστευτη απαλότητα!

Οι δε νέες πάνες-βρακάκι Babylino Premium, εκτός από όλα τα παραπάνω, ενσωματώνουν και την τεχνολογία 3D Protection, για να προσφέρουν extra προστασία, ό,τι κίνηση και αν κάνει το μωρό. Έτσι, το μωράκι μπορεί άνετο να μπουσουλάει, να παίζει, να σκαρφαλώνει,

να εξερευνά … και οι γονείς να απολαμβάνουν το μικρό τους να ανακαλύπτει τον κόσμο, χωρίς έννοιες για την προστασία του. Γι’ αυτήν, φροντίζουν τα νέα Babylino Premium!

Το νέο λανσάρισμα των Babylino Premium αγκαλιάστηκε από μια εντυπωσιακή, 360ο καμπάνια επικοινωνίας, που “μίλησε” στην καρδιά κάθε μαμάς! Με επίκεντρο τη Γιορτή της Μητέρας, η καμπάνια περιλάμβανε: – ένα συναισθηματικό τηλεοπτικό σποτ που άγγιξε την καρδιά χιλιάδων μαμάδων, – δυνατό teaser video, – πρωτότυπη παρουσία στο Viber μέσω GEMS καμπάνιας, – podcast με τη Γιώτα Τσιμπρικίδου, – advertorials και καταχωρήσεις σε επιλεγμένα μέσα, – video-testimonials από γονείς, – συνεργασίες με influencers – μητέρες που μίλησαν από καρδιάς,

– μια ξεχωριστή χορηγία στο πάρτυ του 5 Minute Mum, που απευθυνόταν σε μαμάδες

– και χορηγία σε event στο Γένεσις, το μεγαλύτερο ιδιωτικό μαιευτήριο της Θεσσαλονίκης.

Μια καμπάνια με συναίσθημα, αυθεντικότητα και ουσιαστική σύνδεση με το κοινό της!

Δεν θα περίμενε κανείς τίποτα λιγότερο από τη ΜΕΓΑ. Μια εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με την καινοτομία…

Από την ίδρυσή της το 1980, η ΜΕΓΑ επέλεξε τον απαιτητικό δρόμο της καινοτομίας. Με όραμα τη δημιουργία μιας ελληνικής πρότασης στον απαιτητικό παγκόσμιο τομέα της προσωπικής φροντίδας, επένδυσε συστηματικά στη γνώση, στην τεχνολογία και στην καινοτομία. Επένδυσε αδιάλειπτα σε άριστο μηχανολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής και

σε έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό. Αφιέρωσε χρόνο σε τακτικές έρευνες καταναλωτών, αφουγκράστηκε προσεκτικά τις ανάγκες τους και τέσταρε στα προηγμένα εργαστήριά της τα καλύτερα υλικά παγκοσμίως, με στόχο να ανταποκριθεί σε αυτές. Έχτισε ένα υπερ-σύγχρονο Σύστημα Ποιοτικής Διασφάλισης, ενώ δημιούργησε ένα μοναδικά εξοπλισμένο Τμήμα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Προϊόντων. Δεν ακολούθησε, αλλά δημιούργησε τις εξελίξεις στον τομέα της.

Έτσι, για περισσότερα από 45 χρόνια, η 100% ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ σχεδιάζει και προσφέρει καινοτόμα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, κατακτώντας ηγετική θέση στην Ελλάδα και χτίζοντας μια εξαιρετικά δυναμική παρουσία σε 5 ηπείρους.

Ήδη από το 1997, ανέπτυξε τη σειρά προϊόντων «Sensitive», μία παγκόσμια καινοτομία στην κατηγορία προσωπικής υγιεινής, την πρώτη παγκοσμίως Sensitive σερβιέτα, με μοναδικά φιλικό υφασμάτινο κάλυμμα, αποτελούμενο από υφασμάτινες ίνες αντί για φιλμ, σε αντίθεση με τις κοινές σερβιέτες. Το sensitive concept σταδιακά εφαρμόστηκε και στα υπόλοιπα προϊόντα, με στόχο την πλέον ολοκληρωμένη και αξιόπιστη φιλική προστασία προς το δέρμα, όπως ήταν για παράδειγμα οι σερβιέτες EveryDay, οι πρώτες στην Ευρώπη που πιστοποιήθηκαν με OEKO – TEX STANDARD 100 για απουσία βλαβερών ουσιών και τα Babylino Sensitive, τα οποία αποτελούν μια από τις λίγες σειρές βρεφικών πανών που φέρουν τον descriptor «sensitive» και την πρώτη πάνα στην Ευρώπη που πιστοποιήθηκε με OEKO – TEX STANDARD 100 για απουσία πάνω από 200 βλαβερών ουσιών.

Με διαρκή επενδυτική δραστηριότητα που υπερβαίνει τα 260 εκατομμύρια ευρώ για την περίοδο 2000–2024, η ΜΕΓΑ επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην καινοτομία, τον εκσυγχρονισμό και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η στρατηγική της εταιρείας για ενίσχυση της παραγωγικής της δυναμικότητας αποτυπώνεται σε μια σειρά από σημαντικές επεκτάσεις και αναβαθμίσεις των εγκαταστάσεών της, με σκοπό να ανταποκρίνεται στη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Την τελευταία τριετία, η ΜΕΓΑ έχει προχωρήσει στη λειτουργία δύο νέων παραγωγικών μονάδων, στον Ασπρόπυργο και το Σχηματάρι, πέραν της κύριας μονάδας παραγωγής της στις Αχαρνές. Η επέκταση αυτή συνεπάγεται μια σειρά από σημαντικές αλλαγές στις υποδομές της εταιρείας:

• Οι στεγασμένοι χώροι υπερδιπλασιάστηκαν, σημειώνοντας αύξηση κατά 160%, φτάνοντας συνολικά τα 86.000 τ.μ.

• Οι παλετοθέσεις αποθήκευσης αυξήθηκαν κατά 120%, προσφέροντας ενισχυμένη ευελιξία στη διαχείριση αποθεμάτων.

Παράλληλα, οι νέες επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής διασφαλίζουν την κορυφαία ποιότητα των προϊόντων και ενισχύουν την παραγωγή νέων καινοτόμων λύσεων καθημερινής φροντίδας και υγιεινής.

Η καινοτομία της ΜΕΓΑ δεν σταματά στα όρια των επενδύσεων – αναγνωρίζεται και διεθνώς. Η εταιρεία έχει τιμηθεί με πάνω από 135 για την ποιότητα, την εξωστρέφεια, την κοινωνική και περιβαλλοντική της υπευθυνότητα. Ξεχωρίζουν οι δύο διακρίσεις με το European Union Safety Award (2019 & 2023), από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, επιβεβαιώνοντας ότι τα επίπεδα ποιότητας και ασφάλειας των προϊόντων της υπερβαίνουν τα νομικά και κλαδικά πρότυπα σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Το 2024, η ΜΕΓΑ αναδείχθηκε Superbrand, ενώ το 2025 τιμήθηκε με το βραβείο “Ελληνική Αξία” για τη συνεχή επένδυσή της στην καινοτομία και την εξαγωγική δραστηριότητα.

Επιπλέον, τα Sani Fresh & Night και Rispet – δύο πρόσφατα λανσαρίσματα της ΜΕΓΑ που ενσωματώνουν καινοτόμο σχεδιασμό, αναδείχθηκαν “Προϊόντα της Χρονιάς 2025”, σύμφωνα με ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα, που διεξήχθη από την Circana σε δείγμα 3.200 καταναλωτών στην Ελλάδα. ΜΕΓΑ. 45 χρόνια ελληνική καινοτομία.