Ο ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που έχει συνεργαστεί σε αρκετές εκθέσεις με το Μουσείο Εθνικής Αντίστασης της Ηλιούπολης έχει επισημάνει σε παλαιότερη κριτική του για τον καλλιτέχνη :”Η καθαρότητα των συλλήψεων του Θωμά Μώλου στηρίζεται στην αυθεντικότητα της απολυτότητας και στην ευρύτερη αποκαλυπτική έμπνευση . Με δεξιότητα στις συναλλαγές των εικόνων του παραθέτει ένα διακριτικά απερίσπαστο εικαστικό λόγο με εμβαθύνσεις και προδιαγραφές ακέραιας ανωτερότητας στον οποίο οι παρεκκλίσεις της τέμνουσας υπερουσιότητας οδηγούν επίμονα στο άφθαρτο και στο ανατρεπτικό κρεσέντο της στοιχειώδους ανασυγκρότησης. Δημιουργεί ένα φόντο αναζητήσεων στο οποίο έξυπνα αναμιγνύονται τα στοιχεία της άμεσης αναφοράς στην καθημερινότητα .Το έντονο λαικό στοιχείο στην καίρια γραφή του καθορίζεται από δυναμώσεις του χρώματος και της σχεδίασης καθώς και από κυκλώσεις με τοποθετήσεις και συγκροτήσεις απέναντι στην αντίληψη της φύσης.Μετατρέπει επίκαιρες αφηγήσεις χρησιμοποιώντας θεματικές γέφυρες που δημιουργούν μια ατμόσφαιρα με ενδογενείς παραθέσεις. Η εκποίηση που προβάλλεται στις συνθέσεις του ενέχει δέσμες περισκέψεων που κατέχουν διαμετρήματα και παραπέμπουν σε εμβληματικές χαράξεις . Εργονομικά καταφέρνει να σωματοποιήσει τα ορατά σημαντικά ζητούμενα με την γενετική αλληλουχία που στέκεται απέναντι στο προφανές και στο σημαινόμενο. Οι εκφάνσεις που συναντάμε στις επιλογές του φωταγωγούν την ψυχή και αναδεικνύονται σε ανιχνευτές ιδεών . Φιλτράρουν σκέψεις και εκπέμπουν την ύπαρξη ενός βιωμένου σπινθηροβόλου ιδεολογικού πνεύματος που μεταλαμπαδεύεται .Η συνολική εργασία του ενέχει την τρυφερότητα της ευρηματικής και εμβληματικής ματιάς.”
