Με την Emirates ως πρώτη «αεροπορική εταιρεία Euphoria»
και τα Hellenic Duty Free Shops ως πρώτα «καταστήματα Euphoria»
το αεροδρόμιο της Αθήνας προσκαλεί τους επιβάτες σε μια νέα εμπειρία
Η νέα πρωτότυπη καμπάνια με τίτλο «Feel the Shopping Euphoria – Pair & Win», ξεκίνησε στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024, με μια στρατηγική συνεργασία με την Emirates και τα Hellenic Duty Free Shops. Η λέξη «Euphoria» ζωντανεύει την ουσία της Ελλάδας με μια αναβαθμισμένη εμπειρία για τις αγορές και τη γαστρονομία, με στόχο να συνδυάσει την εμπειρία στο αεροδρόμιο με το ταξίδι, δίνοντας έμφαση στην ελληνικότητα!
Στο πλαίσιο αυτής της ξεχωριστής πρωτοβουλίας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών:
• Η πρώτη «αεροπορική εταιρεία Euphoria» είναι η Emirates, ένας διακεκριμένος αεροπορικός συνεργάτης που προσφέρει world premium ταξιδιωτική εμπειρία
• Τα «Euphoria Stores» της καμπάνιας είναι τα Hellenic Duty Free Shops & οι Fashion Boutique τους
Η πολυτέλεια και η απαράμιλλη εμπειρία των πτήσεων της Emirates συνδυάζονται με την πλούσια πολιτισμική εικόνα της Ελλάδας και με την εμπειρία shopping στα Hellenic Duty Free Shops στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, όπου οι ταξιδιώτες θα συναντήσουν τις πιο αναγνωρισμένες μάρκες, γνωστά ελληνικά ντελικατέσεν και προϊόντα ομορφιάς, μοναδικά ελληνικά concepts και διεθνείς μπουτίκ.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν από την Αθήνα με την Emirates κατά το 1ο τρίμηνο του 2024 (10 Ιανουαρίου μέχρι 31 Μαρτίου) καλούνται να συμμετάσχουν σε αυτήν την αποκλειστική προσφορά, σε 2 βήματα:
· Με την πραγματοποίηση οποιασδήποτε αγοράς από τα Hellenic Duty Free Shops & τις Fashion Boutique τους στην Περιοχή Εκτός Σένγκεν του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, θα λάβουν έκπτωση 10% στις αγορές τους (εκτός προϊόντων καπνού και αλκοόλ καθώς και προϊόντων σε έκπτωση / προσφορά).
· Σαρώνοντας τον κωδικό QR στα ταμεία του καταστήματος, οι επιβάτες μπαίνουν στη μηνιαία κλήρωση για ένα διπλό εισιτήριο μετ’ επιστροφής Αθήνα – Ντουμπάι με την Emirates και μια δωρο-επιταγή 500 ευρώ για το Airport Agora του αεροδρομίου.
Εκ μέρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ, τόνισε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με το ξεκίνημα της νέας καμπάνιας μας «Feel the Shopping Euphoria – Pair & Win», μια πρωτοβουλία που ξεκινά για το πρώτο τρίμηνο του έτους με τη συνεργασία του αεροδρομίου της Αθήνας με την Emirates και τα Hellenic Duty Free Shops, συνδυάζοντας την world premium ταξιδιωτική εμπειρία του αεροπορικού συνεργάτη μας, με τη μοναδική ελληνική φιλοξενία που οι ταξιδιώτες μας βρίσκουν στα Hellenic Duty Free Shops, τον παγκόσμιο ηγέτη της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Μαζί, στοχεύουμε στη δημιουργία αξέχαστων ταξιδιωτικών εμπειριών, προσκαλώντας τους επιβάτες μας να νιώσουν «Ευφορία» ταξιδεύοντας μέσω του αεροδρομίου μας».
Ο Ibrahim Ghanim, Διευθυντής της Emirates για την Ελλάδα και την Αλβανία, δήλωσε: «Στην Emirates, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε απαράμιλλες ταξιδιωτικές εμπειρίες, παρέχοντας στους επιβάτες μας διευρυμένες επιλογές για ταξίδια, καθώς και προϊόντα και υπηρεσίες παγκόσμιας κλάσης. Σε αυτό το πλαίσιο, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και αποτελούμε την πρώτη αεροπορική εταιρεία που συμμετέχει στο πρόγραμμα Euphoria, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2024. Μέσω του “Feel the Shopping Euphoria – Pair & Win”, έχουμε τη δυνατότητα να παρέχουμε στους επιβάτες που ταξιδεύουν από την Αθήνα, την ευκαιρία να επωφεληθούν από μοναδικά προνόμια, απολαμβάνοντας παράλληλα την ταξιδιωτική εμπειρία με την Emirates, με άρωμα Ελλάδας. Η πρωτοβουλία αυτή επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά τη δέσμευσή μας στην ελληνική αγορά, στην οποία δραστηριοποιούμαστε από το 1996».
Εκ μέρους των Hellenic Duty Free Shops, η CEO, Μαρία Ιωαννίδου, δήλωσε «Η Avolta και η Hellenic Duty Free Shops είναι εδώ για να κάνουν τους ταξιδιώτες χαρούμενους, προσφέροντάς τους μια μοναδική εμπειρία σε κάθε στιγμή του ταξιδιού τους. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στην πρωτοβουλία «Pair & Win» η οποία αφορά τους επιβάτες και παράλληλα ενισχύει τις συνέργειες μεταξύ βασικών παικτών στον κλάδο του ταξιδιού όπως είναι ο ΔΑΑ, η Emirates και εμείς. Δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε εξαιρετικές εμπειρίες που βοηθούν τους ταξιδιώτες να απολαύσουν, να εξερευνήσουν και να πειραματιστούν πριν από τον τελικό προορισμό τους, παίρνοντας μαζί τους το «πιο όμορφο κομμάτι της Ελλάδας» στο ταξίδι της επιστροφής».
Πληροφορίες για την καμπάνια εδώ:
Athens International Airport – Pair & Win with Emirates & HDFS (aia.gr)
Γράφει η δημοσιογράφος Μαρία Σούρλα