«Ο πιο αυστηρός κριτής της μουσικής είναι η φύση – εκεί απογυμνώνονται όλα και φαίνεται πόση αλήθεια έχει αυτό που κάνεις»
Με αφορμή την βραδιά που ετοιμάζει για να υμνήσει τη γυναίκα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών φέρνοντας στο προσκήνιο τις ηρωίδες που έντυσε μουσικά στον κινηματογράφο και το θέατρο, ο Μίνως Μάτσας γυρνάει τον χρόνο πίσω τονίζοντας πως από παιδί αγαπούσε να λέει ιστορίες με τη μουσική του, να δημιουργεί εικόνες….
Τα soundtrack που μπορούν να απογειώσουν μια σκηνή, που μπορεί ο ίδιος να τα γράψει από απόσταση αρκεί να έχει μπροστά του τους πρωταγωνιστές και να τους σκιαγραφεί και που μπήκαν στη ζωή και την καρδιά του μέσα από μία βουβή ταινία του Πάμπστ που έντυσε μουσικά…
Ποια λόγια του Μίκη Θεοδωράκη έχει κρατήσει και τι θυμάται από την πρώτη φορά που ο Γιώργος Νταλάρας άκουσε δείγμα δημιουργίας του;
Τι θεωρεί ο ίδιος διασκευή με δυνατή σφραγίδα και τι λέει για την «Ευτυχία», «Το νησί» και τις «Όρνιθες» του Χατζάκη στην Επίδαυρο;
Και όταν φτάνει να μιλήσει για την επερχόμενη βραδιά στο Μέγαρο Μουσικής παραμονή της Ημέρας της Γυναίκας, δίνει χαρακτηριστικά από τις ηρωίδες του από τον κινηματογράφο και το θέατρο, ορίζει τη γυναίκα ως «η αρχή και το τέλος» και φυσικά δεν κρύβει τη χαρά του που θα ξαναβρεθεί με τη Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ επί σκηνής…
Απολαυστικό επεισόδιο, διαθέσιμο εδώ : Art Podcast 114: Μίνως Μάτσας – Art Podcast