6 τελευταίες παραστάσεις για το αριστούργημα της Μαργκερίτ Ντυράς “Μέρες Ολόκληρες στα Δέντρα” με προσφορά 1+1!

Το συγκλονιστικό έργο της Μαργκερίτ Ντυράς, “Μέρες Ολόκληρες στα Δέντρα”, σε σκηνοθεσία του Γάλλου δημιουργού Ζαν-Πολ Ντενιζόν, φτάνει στο τέλος της διαδρομής του στο Θέατρο ΕΚΣΤΑΝ. Μετά από θερμή ανταπόκριση από το κοινό και εξαιρετικές κριτικές, απομένουν μόνο έξι τελευταίες παραστάσεις για να απολαύσετε αυτή τη μοναδική θεατρική εμπειρία.

Για τις τελικές παραστάσεις ισχύει η προσφορά 1+1 εισιτήριο, δίνοντάς σας την ευκαιρία να μοιραστείτε αυτή την ξεχωριστή στιγμή με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο.

Μέρες και Ώρες Παραστάσεων:

  • Σάββατο στις 20:30

  • Κυριακή στις 19:00

Πρωταγωνιστούν:

  • Ελένη Παπαχρηστοπούλου

  • Πέτρος Αποστολόπουλος

  • Λουκία Λαγού

  • Λουκάς Τζιάνης

Μια ιστορία αγάπης, μνήμης και συναισθηματικής σύγκρουσης, που ταξιδεύει τους θεατές στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής. Η ευφυής σκηνοθεσία, η ποιητικότητα του λόγου της Ντυράς και η εξαιρετική ερμηνεία των ηθοποιών υπόσχονται ένα θέαμα που θα σας αγγίξει βαθιά.

Κλείστε τώρα τα εισιτήριά σας και ζήστε την εμπειρία πριν η αυλαία πέσει οριστικά!
(Κρατήσεις:Τηλ.: 213 0210 339 |https://www.ticketservices.gr/event/ekstan-meres-oloklires-sta-dentra/?lang=en

ΜΕΡΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΣΤΑ ΔΕΝΔΡΑ της Μαρκερίτ Ντυράς

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο θέατρο Εκστάν στα Πατήσια.

Η υπερβολική αγάπη μιας μητέρας για τον «αποτυχημένο» γιο της, που περνούσε τις μέρες του, παιδί, σκαρφαλώνοντας στα δέντρα να βρει φωλιές. Κι, όμως, μέχρι το τέλος η μητέρα δεν παύει να λέει ότι είναι περήφανη που αγαπάει αυτό το παιδί,  που δεν έμοιαζε με τ’ άλλα που «πέτυχαν» στη ζωή.

Δραματικό, κωμικό, μελαγχολικό, βαθιά ανθρώπινο, αφάνταστα επίκαιρο.

Τρία πρόσωπα εκτός κοινωνικού status, μια μάνα κάποιας ηλικίας, ένας γιος που δεν κάνει τίποτα και συντηρείται από τη μητέρα του, μια μικρή πόρνη κι ένα μπάρμαν… Η Μ. Ντυράς με μια βαθύτατη ψυχολογική διορατικότητα, ερευνά το αδύνατο όνειρο μιας παραδεισένιας ζωής χωρίς όρια, το χάσμα ανάμεσα σε προσδοκίες και διαψεύσεις, την «επιτυχημένη ζωή» με χρηματιστηριακή αξία, ενώ στα ξεσπάσματα αγάπης που μας αφήνει να βλέπουμε, μας θυμίζει ότι κανένας δεν γλυτώνει από την παιδική του ηλικία. Κανένας δεν γλυτώνει από τα παιδιά του.

Το θεατρικό έργο γράφτηκε το 1965 και είναι προσαρμογή του επώνυμου μυθιστορήματος του 1954. Παίχτηκε στο θέατρο Οντεόν στο Παρίσι με την Μαντελέν Ρενώ σε σκηνοθεσία Ζαν – Λουί Μπαρώ. Το 1977 έγινε κινηματογραφική ταινία από την Μαργκερίτ Ντυράς με τους Μαντελέν Ρενώ, Ζαν – Πιερ Ωμόν, Μπυλ Οζιέρ.

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Κείμενο: Μαργκερίτ Ντυράς

Μετάφραση/ Διασκευή: Ελένη Παπαχρηστοπούλου

Σκηνοθεσία: Ζαν – Πωλ Ντενιζόν

Σκηνικά: Μιχάλης Αθανασιάδης

Κοστούμια: Χρυσάνθη Τζανέτου

 

Φωτισμοί: Παναγιώτης Πατέλης

 

Πρόσωπα και ερμηνευτές:

Μάνα: Ελένη Παπαχρηστοπούλου

Γιος: Πέτρος Αποστολόπουλος,

Μαρσέλ: Λουκία Λαγού

Ντέντε: Λουκάς Τζιάννης

 Φωτογραφία: Αθηνόδωρος Πολυχρονίδης

 Κατασκευή σκηνικών: Χαράλαμπος Μητσιώνης

 Παραγωγή: ΕΚΣΤΑΝ 

 Παραστάσεις: Κάθε Σάββατο στις 20.30 και Κάθε Κυριακή στις 19.00

Διάρκεια95 λεπτά χωρίς διάλειμμα

Χωρητικότητα: 50 θέσεις

Κρατήσεις θέσεων: 213 0210 339 & 6974674513

Προπώλησηhttps://www.ticketservices.gr/event/ekstan-meres-oloklires-sta-dentra/?lang=en

Υπεύθυνη επικοινωνίας: Άντζυ Νομικού

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

Ζαν – Πωλ ΝΤΕΝΙΖΟΝ.  Γάλλος ηθοποιός, σκηνοθέτης με πανευρωπαϊκή καριέρα. Άρχισε την καριέρα του με τον Πήτερ Μπρουκ που τον διευθύνει στον Βυσσινόκηπο, την Τραγωδία της Κάρμεν, τη Μαχαμπαράτα και την Τρικυμία.  Από την ιδιότητα του ηθοποιού πέρασε πολύ γρήγορα σ’ αυτήν του βοηθού σκηνοθεσίας, δίπλα πάντα στο Δάσκαλο, για να προχωρήσει στη συνέχεια στην ανεξάρτητη καριέρα του σκηνοθέτη, δραματουργού και παιδαγωγού. Από το 2015 συνεργάζεται μόνιμα στην Ελλάδα με το θέατρο «Εκστάν». Πρόσφατες σκηνοθεσίες του: Η όπερα του Μότσαρτ  Αscanioin Alba για την περιφέρεια της Βουργουνδίας, 2023. Η αγγλίδα ερωμένη της Μαργκερίτ Ντυράς, θέατρο Εκστάν, 2023.

Το 2019 για τη σκηνοθεσία του στις Καρέκλες του Ιονέσκο τού απονεμήθηκε το βραβείο σκηνοθεσίας από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών Θεάτρου.

 Ελένη ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΠΟΥΛΟΥ. Φιλοσοφική Σχολή Α.Π.Θ. Δραματική Σχολή Β. Ρίτσου. Πανεπιστήμιο Νέας Σορβόννης. Συνιδρύτρια με το Γιάννη Σταματίου του Πολυχώρου – Θεάτρου «Εκστάν».  Πρόσφατοι ρόλοι: Η Ιστορία της Μαρί του Ζ. Μπρασσάϊ, Σκην. Ζ.Π. Ντενιζόν, 2021,23. Η αγγλίδα ερωμένη της Μαργκερίτ Ντυράς, Σκην. Ζ.Π. Ντενιζόν, 2023,24. Για την ερμηνεία της στο ρόλο τής Σεμίραμις στις «Καρέκλες» του Ιονέσκο, τής απονεμήθηκε το βραβείο ερμηνείας 2018 από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών Θεάτρου.

Πέτρος ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ. Δραματική Σχολή Γ. Θεοδοσιάδη. Στο θέατρο: Συνεργάστηκε με το Εθνικό Θέατρο, το Θέατρο Τέχνης, την Ασπασία Παπαθανασίου, την ομάδα Πεδίον, το Δη.πε.θε Κέρκυρας, το Θέατρο επί Κολωνώ, την ομάδα 90οC του Δημ.Κομνηνού, τους θιάσους Γ. Μόρτζου, Γ. Κιμούλη, Ελ. Γερασιμίδου, Τζένης Φωτίου, Μαίρης Βιδάλη και πολλών αξιόλογων ακόμα.

Για τον ρόλο του Χαλεπά στο έργο «Γιαννούλης Χαλεπάς: η κοιμωμένη μου» του Γιώργου Α. Χριστοδούλου, βραβείο ερμηνείας «Μάνος Κατράκης» από την Κορφιάτικη Ακαδημία. (2014,Θ. Τέσσερις Εποχές, σκηνοθεσία Γ. Μόρτζου) Στην τηλεόραση συμμετείχε σε διαφημίσεις (Moller‘s κ.α.) και σήριαλ όπως «Μεν και δε», «Μαύρο ρόδο», «Πανθέοι», «Σασμός», «Άγιος έρωτας», «Παραλία» κ.α. Στον κινηματογράφο συμμετείχε στην «Ευτυχία» του Άγγελου Φραντζή.

Λουκία ΛΑΓΟΥ.  ,Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, Δραματική σχολή ‘Θεατρική τέχνη’  Αντώνη Ανδριόπουλου, Εθνικό Ωδείο. Πρόσφατος ρόλος της: Αντιγόνη, στην τραγωδία «Αντιγόνη»  του Σοφοκλή στα αρχαία ελληνικά σε σκηνοθεσία Γιάννη Σταματίου. (Αρχαίο θέατρο Μεσσήνης 2022) Συνεργάστηκε με την ομάδα ΜΠΟΕΜ στη Μουσικο-θεατρική παράσταση: Αφιέρωμα στον Ιάκωβο Καμπανέλλη O Καμπανέλλης στην γειτονιά των τραγουδιών του. Συνεργάστηκε επίσης με θιάσους ρεπερτορίου  για νεανικό κοινό όπως: ΠλούτοςΝεφέλεςΕιρήνηΟ μικρός πρίγκηπας …

Λουκάς Τζιάννης. Δραματική Σχολή « Πέλος Κατσέλης». Στο θέατρο πρόσφατος ρόλος του, Γιατρός στο Λεωφορείο ο Πόθος (Θ. Διάχρονο, Σκ.Ζαχ. Ρόχας). Οι διαφορετικοί, Τζο Σώτερ( Μπρόντγουαίη, Θέατρο Τέχνης Λονδίνο…) Τηλεόραση: Λάμψη, Καλημέρα ζωή, Ένα αξιολάτρευτος μπελάς, Ντόλτσε Βίτα, Σοφία ορθή, Ο κακός βεζύρης, Μονάχους, Μονάχους. Κιν/φος: Νέα τάξη(Φεστιβάλ Δράμας)

Μιχάλης Αθανασιάδης. Σκηνογραφία, Σχολή Δοξιάδη. Από το 1977 εργάζεται ως σκηνογράφος στη Δημόσια Τηλεόραση και αργότερα σε όλα  τα ιδιωτικά κανάλια σκηνογραφώντας σήριαλ, μουσικές εκπομπές, δελτία ειδήσεων, τηλεοπτικά σόου, πολιτικές εκπομπές και πολλά ριάλιτυ.